PÅ JAKT ETTER INNSIKT OM DE GODE OG DE IKKE-SÅ-GODE KUNDENE?

Sted:
Adresse: Dronning Eufemias gate 16, 0191 Oslo, Norge - Se kart
Tid: 20.11.2017 - 31.12.2017

En kundes CLV, eller livstidsverdi på norsk er nåverdien av hele det fremtidige kundeforholdet. I en CLV-analyse estimerer vi denne nåverdien for hver enkelt kunde frem i tid og gir innsikt i hvilke faktorer som driver kundeverdien. Prosessen med å beregne CLV består av mange steg, som krever både forretningsinnsikt,  avansert analyse og maskinlæring.

Be om gratis presentasjon av vår CLV analyse, på SAS® Viya.

Fyll inn navn og bedrift i en mail og send det til [email protected] , så kontakter vi deg for et uforpliktende møte.

Vil du vite mer?

Les vår bloggpost Livstidsverdi og levetidsanalyse her!

 

Addresse: Dronning Eufemias gate 16, 0191 Oslo, Norge

About the Author

Lars er utdannet diplomøkonom fra BI, og har en MBA-grad fra Lancaster University. Han har lang erfaring fra brukersiden av BI-løsninger. Balansert målstyring er hans spesialfelt, hvor han har nærmere 20 års erfaring som bruker, prosjektleder på innføring, og som konsulent. Han benyttes gjerne i innledende fase av BI-løsninger, for å avdekke kundens målsettinger og forventninger, samt prosjekt-scope. Han bistår gjerne kunden med workshops omkring BI-strategi, modenhetsanalyser eller BI Competency Center. Han er hyppig benyttet som foredragsholder.