Fremtidens kundedialog og digitalisering

Sted: Barcode
Adresse: Dronning Eufemias gate 16, Oslo, Norge - Se kart
Tid: 08.11.2016, kl. 10/10/16 08:30 - kl. 10/10/16 11:15
Pris: GRATIS

Innsikt er i stadig større grad et suksesskriterium for bedre kundedialog og økt digitalisering. En godt forankret BI-strategi er avgjørende for å lykkes med å skape verdi gjennom økt innsikt.

NextBridge har gjennom flere år bygd opp en pragmatisk metodikk for BI-Strategi.

Møt Eika gruppen og SpareBank1 Forsikring, to veletablerte finansvirksomheter med stort forretningsmessig fokus på digitalisering og bruk av BI-løsninger, og lær av deres erfaringer i prosessen.

Agenda:

08:00 Registrering og frokost
08:30 Introduksjon

Lars Rinnan,  CEO NextBridge Group

08:40 BI-strategi – rasjonale og metode

Fred Anda, Managing Partner NextBridge Advisory, forklarer hva en BI-strategi er, hvordan man typisk gjennomfører denne og hvilken verdi den faktisk gir.

09:15 Pause
09.30 Plan for smartere kundedialog 

Håkon Grønning Strand, kunde- og markedsanalytiker i Eika gruppen, forteller omderes erfaringer med BI-strategi og hvordan dette hjalp dem å definere et målbilde for fremtidens kundedialog.

10:15 Pause
10:30 Fra plan til realisering av verdi

Dagfinn Røed, Avdelingsleder datavarehus i SpareBank 1 Forsikring, forteller om hva som har skjedd siden BI-strategien ble laget i 2013 og frem til nå. Han beskriver hvordan datavarehusavdelingen fungerer i dag for å best mulig levere verdi, samt veien videre i en verden som har endret seg mye de siste årene.

11:15 Avslutning

 

Seminaret er spesielt rettet mot ledere og fagansvarlige med særlig fokus på kundeinnsikt og digitalisering.

Addresse: Dronning Eufemias gate 16, Oslo, Norge

About the Author